יום חמישי, 26 בינואר 2012

הדרך להצלחה...

ליה,  אחותי המוכשרת לומדת במכינה לרפואה. חלום חייה  הוא להיות רופאה ואני מאמינה שהיא תהיה רופאה מדהימה, שתקשיב למטופלים שלה ותשתדל להציע טיפולים שלא יפגעו במטופל.
אתמול חגגנו לה יומולדת בזאפה ירושלים, בהופעה של שלום חנוך ומשה לוי.


מצטערת על האיכות הגרועה, אבל לא לקחתי איתי מצלמה (כנראה שאנחנו סומכים יותר מידי על הניידים).
הייתה הופעה נהדרת, ואני מאמינה שליה, שזו הפעם הראשונה בה יצאה מכתלי האוניברסיטה בחצי השנה האחרונה, שמחה מאוד.

תכננתי לקנות לה מתנה,  ולא מצאתי את מה שחיפשתי.
ובכל זאת, לא רציתי לבוא בידיים ריקות, אז הכנתי לה כל אחה"צ  אוגדן "הדרך להצלחה"...


הרעיון העומד מאחורי זה הוא- שכעת שהיא יוצאת לדרך חדשה (וארוכה...)  שלעיתים היא מייאשת, וקשה...
כדאי שתזכור לנצור גם את הרגעים הקטנים של ההצלחות, החברויות והמשאלות..
בעוד כמה שנים, במבט לאחור, האוגדנון הזה ישמש כתזכורת נפלאה לדרך שהיא עשתה/תעשה...

לקחתי קלסר בגודל A4  (של שתלים דנטליים שהיה לנו מיותר במרפאה)
הדבקתי עליו דף וקישוטים... האותיות הן שאריות מדף אותיות של מסטיקים  לא היו לי את כל האותיות, אז "שיפצתי" אותיות אחרות.

את הפינצ'וצ'ים (הפרפר והפרחים) הכנתי בסדנה מקסימה אצל אליס המקסימה , בטכניקה של שכבה על שכבה.











הרבה איחולי הצלחה ומזל טוב לאחותי המקסימה!
להתראות,
לימורוש.


8 תגובות:

  1. לימורי, איזו אחות מדהימה, תומכת ומפרגנת! בטוחה שליה התלהבה מאוד מאוד, ובהחלט יש על מה!! האלבום יצא מהמם, רואים שהשקעת!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מי כמוך יודעת כמה זמן לקוח רק לחשוב על הרעיון, ואז הביצוע... בהצלחה באלבום הכלולות... אני בטוחה שהוא יצא מדהים (היה לי העונג לראות את העמוד הראשון שנראה מבטיח מאוד!) תודה מתוקה!

      מחק
  2. יו..לימי!את מפילה אותי מהריצפה כל פעם מחדש!!איזה כשרון!! מתנה משגעת,מקורית שהכי כיף לקבל בגלל הרעיון וההשקעה!!! שיהיה בשעה טובה לליה ובהצלחה בדרכך החדשה!! מדהים!!

    השבמחק
  3. לימורי איזו מתנה נהדרת!כל הכבוד על ההשקעה והמקוריות, הכי כייף לקבל מתנות שהושקעה בהן מחשבה.תמשיכי בדרכך היצירתית והמיוחדת ולליה אאחל המון הצלחה ומזל טוב. שבת שלום !

    השבמחק
    תשובות
    1. זכיתי שיש לי בת-דודה מפרגנת כמוך! חיבוק ונשיקה!

      מחק
  4. לימורי, את מקסימה! אין דברים כאלה! חושבת על הכל ועל כולם!! אני מאחלת לך המון הצלחה בכל מה שתעשי (אוטוטו תקופת מבחנים)... נשיקות וחיבוקים, את יודעת מי אני, נכון?!

    השבמחק

אהבתם?
אשמח לקרוא תגובות!