יום חמישי, 8 במרץ 2012

אח... כמה טוב שבא פורים!

הרבה זמן לא כתבתי,  תקופת מבחנים ועבודות של סוף סמסטר,  ואחר כך הכנות קדחניות לקראת חג הפורים.
השנה, החלטתי לתפור לבנות תחפשות.
אין לי ניסיון  בתפירה.
אבל משהו מדגדג לי באצבעות כבר הרבה זמן...  ואני מאמינה שלא ירחק היום ואוכל ללמוד לתפור בצורה קצת יותר מקצועי. נסעתי עם הבנות למרכז העיר, והתחלנו  בחיפושים אחר הבד המתאים, זה היה ממש כיף, הבנות לקחו חלק פעיל בתכנון ובבחירת הבדים!
מכונת תפירה אין לי,  אמא של חברה השאילה לי את המכונה שלה שישבה די  הרבה זמן במחסן.  לצערי, המחט נשברה והיה צריך לשמן את החלקים ובקיצור... לא הלך כל כך בקלות.
כשכבר  הייתי ממש מיואשת, וכבר תכננתי לקפוץ לחנות לקנות תחפושת סינטטית ודליקה,  המלאך המושיע הגיע!  חברה של אחותי  הגיחה לביתי עם מכונת תפירה! עובדת!! הללויה!
מנקודה זו ואילך, התחלנו במרתון תפירה שכלל: שלושה לילות לבנים,  הרבה הרבה תפרים שנפרמו,  הרבה חוטים שנגמרו,  הרבה קישקושים והתחבטויות (איך עושים שרוול? להוסיף תחרה או לא? ...) אבל התוצאה הייתה שווה כל רגע של השקעה!
והרי היא לפניכם:
מיני מאוס מנוקדת

עם החלק העליון החלטתי לא להסתבך ובניתי אותו על חולצה לבנה.
יצא מתוק, נכון?

ומלכת הלבבות:
התמונה הזאת לא ממש מוצלחת, לא רואים את שרוולי הפעמון והגלימה,  אז אצרף תמונה נוספת:



אם מחשבים עלויות של תחפושת קנויה לעומת תחפושת שמכינים בבית אז מגלים שיש גם הפרש כלכלי:

תחפושת קנויה עולה היום כ- 150 ש"ח

תחפושת עבודת-יד:
2 מטר בד = 36 ש"ח
חולצה = 20 ש"ח
סרטים ולבבות פלסטיק= 20 ש"ח
שרביט וכתר =  10 ש"ח
חישוק  (קיבלתי מתנה)

סה"כ- 86 ש"ח

תוסיפו לזה את הזמן, ואת חדוות היצירה.
לדעתי, זה היה שווה כל רגע!

מה דעתכן?

9 תגובות:

  1. במילה אחת- מווווווכשרת! הלוואי עלי אמא כמוך :)

    השבמחק
  2. מאוד מאוד יפה! לא למדת תפירה אף פעם? זה ממש לא ניכר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יעלית! לא למדתי תפירה וממש יחד עם תפירת התחפושות למדתי להפעיל מכונה :)

      מחק
  3. איזה תחפושות מדהימות ומושקעות, זה נראה מקצועי לחלוטין! והבנות כאלו מתוקות דורשות נשיקות! ממש מקסים! אין מה לומר - את ההוכחה שאין דבר העומד בפני הרצון! למרות הכל!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה! באמת לקח לי הרבה דם ויזע להוציא לפטעל את התוכניות... אבל היה שווה כל רגע! רציתי שתראי את התחפושות במציאות... חבל שלא יצא

      מחק
  4. איזה תחפושות מהממות!!!
    והכי בעייני שאת יצרת אותם כל הכבוד על ההשקעה האדירה והתוצאה המדהימה מי היה מאמין שאת לא תופרת מדופלמת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ציקוש יקרה!! תודה רבה על הפירגון! זה מחמם את הלב ועושה חשק להמשיך וליצור! תודה!!!

      מחק
  5. איזה מתוקותת..!!
    אני צריכה לבוא לבקר..!
    מי היה מאמין שהתחלת לתפור בערך דקה לפני פורים?!?!
    ממש יפה...!!

    השבמחק

אהבתם?
אשמח לקרוא תגובות!