יום ראשון, 29 באפריל 2012

קבלו אותה!

קבלו את התוצאה הסופית של הפעם הראשונה בה אני מתמודדת עם סקיצה!
זה היה מאוד מאתגר, יש לומר.
ותמיד תהיתי עד לאן מותר לקחת את ההשראה?  היכן הגבול?  יש בכלל?

נתנאלה המקסימה, פרסמה אתגר ע"פ  סקיצה.
הסקיצה שבחרתי  היא זו:
וזה מה שיצא בסוף...


בתמונה מצולמת שיר המתוקה,  שמאוד אוהבת להצטלם.
פה תפסתי אותה ברגע של תלונה על כאב ראש באחר- צהריים חורפי ושמשי אשתקד.
היא לא נראית חולה מי-יודע-מה, הא?
אני מאוד מרוצה מהתוצאה.  מי שמכיר את העבודות שלי יודע שהוורודים מאוד חביבים עלי בפרט בעיצוב תמונות של הבנות.  הפעם הלכתי דווקא על צהוב וכחול, שילוב שהתמונה הזו עושה לו קצת עוול. לא רואים את הצבעוניות, אולי מחר אספיק לצלם תמונה באור יום .

היה לי תענוג גדול להשתתף באתגר הזה.
ואני מקווה לזכות :)

לילה טוב
לימורוש

7 תגובות:

  1. זה מקסים מקסים!
    אבל אני הייתי עושה יותר בגווני הורוד ולא כחול..
    טוב, על טעם ועל ריח...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה. למען האמת, נטיית הלב שלי היא תמיד לגווני הוורוד. וכמעט כל דף שאני מעצבת מאז שהחלה התעניינותי בסקארפ הוא ורוד. רציתי קצת לגוון ולשנות.
      בכל אופן, תודה על התגובה :)

      מחק
    2. כן מבינה אותך..
      פשוט חשבתי שיותר מתאים ורוד כי היא בת...

      מחק
  2. זה ממש מקסים!! איזו תמונה מוצלחת של שיר, ממש לא נראת חולה... והעיצוב - מהמם ביופיו! צבעים מקסימים - יפה לה תכלת! מתי הספקת? ממש חרוצה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. עשית לי חשק. וכאשר נדחתה פגישה (אחרי שהייתי מוכנה ומזומנה לצאת מהבית)אצתי רצתי לתעל את השמחה ליצירה....

      מחק
  3. גם אני מחובבות הוורוד (בשנים האחרונות. פעם הייתי כחולה לגמרי...) - אבל הדף הזה מקסים בלי קשר לצבע - שיר מקסימה והקומפוזיציה נהדרת, ככה שגם בסגול ומנומר זה היה יוצא יפה... או שהגזמתי?! (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! מנומר... אף פעם לא עשיתי עיצוב מנומר...

      מחק

אהבתם?
אשמח לקרוא תגובות!