יום ראשון, 20 בינואר 2013

התחלות חדשות...


כבר הרבה זמן שאני מטפחת חלום קטן ,
חלום שעד כה לא ממש מצאתי זמן לנסות ולהוריד אותו מהאולימפוס לפסים ממשיים.
ואז ביום בהיר  (יותר נכון ביום שמש קיצי וחם)  בעודנו בטיול לצפון הרחוק  על הטיול תוכלו לקרוא כאן
בעודנו נוסעים צפונה, קיבלנו טלפון ממאיה מ...  "מרמלדה מרקט"!!
מסתבר שהבעלול  שלח תמונות של קישקושים שהכנתי ועוד רבע שלעה של שיחה והחנות כבר קורמת עור וגידים...
עם החנות נבחר גם הלוגו-
(ברור שיש בו ינשופים! ב-ר-ו-ר!)


אז נכון שאין לי את כל הזמן שבעולם להשקיע בחנות, אבל זה בהחלט נותן לי את הסיפוק לו הייתי זקוקה כל כך.

 ממש בקרוב מגיע מלאי חדש וצבעוני לחנות, ויש גם כמה פרויקטים בהתהוות...
אני ממש מתרגשת ומחכה כבר למשש את הדברים :)
מוזמנים להציץ!

הגננת של הדרי חזרה מחופשת הלידה,  נפרדנו מהגננת המחליפה במתנה קטנה.
"כיס-מגנט" למקרר 
וכרטיס ברכה "תודה"













 להתראות בקרוב!
לימור







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אהבתם?
אשמח לקרוא תגובות!