יום שני, 18 בפברואר 2013

אמא מאותגרת

חודש אדר מביא את כישורי האלתור שלי עד הקצה.  בכל שני וחמישי, אתגר חדש.
כל "אמא... צריך למחר..."  מקפיץ לי את הדופק, מה עכשיו??? מה?
אתמול, נסעתי לדודתי לתפור לגדולה תחפושת ( "בובה"), חזרתי עייפה ומתוסכלת (לא יצא בדיוק כמו שרציתי, ויש עוד מלא תיקונים).  השכבתי את הבנות לישון מהר מהר,  השעה היתה כבר 21.00  זמן ההשכבה כבר מזמן חלף.
הכנתי לי כוס קפה,  ובעודי בוחשת את החלב, קריאה:
"אמא..."
"כן, מעיני, מה קרה? "   (אצלנו מעין כותבים בי' אחת!)
"אמא.. מחר מתחפשים לבעלי חיים, צריך להביא תחפושת של חיה.."
(בעלי חיים?  מאיפה אני אביא עכשיו תחפושת של חיה?  נו, מילא, כנראה שלא אלך לישון הלילה...)
גייסתי כוחות עצומים, חיבקתי אותה והבטחתי לה שמחר תחכה לה תחפושת. 

נכנסתי לפינת היצירה, עם כוס הקפה,  נזכרת שפעם הכנתי סקיצה למסיכה בצורת ינשוף.
איפה הנחתי אותה?

כך התחילו  4 שעות מאומצות של גזירה והדבקה. סיימתי עייפה, טרוטת עיניים ומאוד מרוצה.
צירפתי לכן סקיצה של המסיכה.
והוספתי לה גם "צווארון".  לו היה זמן, וכוח,  הוא היה הופך לשמלה :) 
השעון תיקתק,  וידעתי שבעוד כמה שעות אצטרך לקום.  (מישהו אמר בעל במילואים?!)
נכנסתי למיטה ולהערכתי, לפני שהנחתי את הראש על הכר כבר נרדמתי...

 











 והנה הסקיצה:

 
 


החומרים:
קרטון
לבד בארבעה צבעים
דבק U  נוזלי
חוט גומי (למסיכה)


שבוע מוצלח לכל האמהות המאותגרות :)
נשיקות
 
לימור

 

17 תגובות:

  1. לימורוש! תענוג לקרוא את הפוסט הזה. יצאה לך תחפושת מקסימה בזמן כל כך קצר וכמו שכתבת... בעייפות. את אמא מקסימה ואני מעריצה אותך!
    שושי (תלמדי אותי פעם איך להירשם לדבר הזה!)

    השבמחק
  2. מקסים! תודה על הסקיצה! מקווה להספיק לנסות לפני פורים

    השבמחק
  3. תותחית!!!!!!!!!!!!!!! קבלי לייק!

    השבמחק
  4. מקסים!! במה השתמשת כבסיס למסיכה?

    השבמחק
  5. איזו אמא משקיענית! שאפו

    השבמחק
  6. מקסים.. הכישרון שופע ממך :)

    השבמחק
  7. אני חייבת לומר שבמציאות זה אפילו יפה יותר. אין עלייך מורי. לייה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אחותי המתוקה! מתי מכינים לך אחד כזה???

      מחק
  8. איזה רעיון ענק! גם ל"גדולים" שלא רוצים תחפושת מסובכת, אבל רוצים מסכה מדליקה. ביג לייק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) רק עכשיו ראיתי את התגובה המקסימה...

      מחק
  9. איזה רעיון מתוק!ביצוע מושלם! רק חבל שלא רואים את היפהפיה!
    מאיפה קנית את הלבד?

    השבמחק
  10. תודה רבה :) את הלבד קניתי בחנות יצירה. במארז יש חתיכות צבעים שונים.

    השבמחק

אהבתם?
אשמח לקרוא תגובות!