יום שני, 2 בינואר 2012

שנה חדשה בדלת...

לכבוד השנה האזרחית החדשה, אני מתחדשת לי עם בלוג חדש !
לא הצלחתי להתחבר לבלוג הקודם שלי, משהו ביננו לא ממש עבד.
אני מקווה שפה- ארגיש בבית!!

קצת על עצמי...
אני אמא לשלוש בנות, מקסימות.
מנהלת מרפאת שיניים וסטודנטית לחינוך ביום, סקרפוהולית מתחילה בלילות.

את הבלוג החדש שלי, אני חוגגת בבלוג קנדי מעשה ידי, טבעת פרחונית בסגנון וינטג'.



ההשתתפות פשוטה וקלה מאוד  רק צריך להירשם לבלוג ולכתוב תגובה (רצוי מפרגנת :)   )
מי שתפרסם את הבלוג קנדי אצלה בבלוג, פייסבוק וכ"ו  תגדיל את הסיכויים לזכות !

תמונות נוספות...  מצטערת על האיכות, אני לא ממש אוהבת לצלם בלילה, אבל לא הספקתי ביום.



להתראות,
לימורוש


6 תגובות:

  1. נפלה בחלקי הזכות הגדולה להיות הראשונה שמגיבה פה בבלוג החדש! אז מאיפה נתחיל חברתי היקרה?? קודם כל עיצוב הבלוג מהמם, איזו להקת ינשופים חמודה ומתוקה!! דבר שני איזו התרגשות שסוף סוף הבלוג עבר את חבלי הלידה והגיח לאויר העולם במלוא הדרו ותפארתו ועוד חובק בחובו קנדי כזה מלבלב ועוד - מעשה ידייך... אאחל לך המון הצלחה, הרבה השראה, המון יצירה הרבה עיצובים בשמחה.. הא, וכמובן הרבה זמן פנוי להעלות את כל הדברים היפים שאת יוצרת ברוב כשרון!!!

    השבמחק
  2. לימור!!קודם כל בשעה טובה על הבלוג החדש-שיהיה בהצלחה! אבקש ממך להעלות תמונות של "היום בו נולדתי" אותו יש ברשותי-אחד הדברים הכי יפים שראיתי בחיי! מי יתןהותנשיכי לפרות ברעיונות מדהימים שגל כך מאפינעים את כישרונך הכנק!

    השבמחק
  3. חני ועינבי,
    איזה כיף ששתיכן הגבתן לי ראשונות! חני - כל הבלוג הזה הוא הרבה בזכותך ואת יודעת את זה...
    ועינבי, אני כל כך שמחה שאהבת את המיני אלבום שנוצר לכבוד הנסיך החדש :) בטח שאעלה בלוג לכבודו!

    השבמחק
  4. הטבעת ממש מתוקה ויפה.

    השבמחק
  5. מעלף!!! באילו בדים השתמשת? מנתנאלה? אהבתי בטרוף! איזו דרך יפה לפתוח בלוג

    השבמחק
  6. מתוק ויפה. תתחדשי

    השבמחק

אהבתם?
אשמח לקרוא תגובות!