יום חמישי, 5 בינואר 2012

מיני אלבום ליהב

עינבי, חברתי היקרה ילדה בן אחרי שתי נסיכות,
יהב!! זה השם שנבחר לקטנטן
ערב לפני הברית, חשבתי מה אוכל לצרף למתנה, וכך נרקם הרעיון למיני אלבום.


ליקטתי מידע מיום לידתו של יהב, העיצוב נקי ומינימליסטי, השארתי מקום גם להורים להוסיף  אנקדוטות משל עצמם :)
אני חושבת שזו מתנה שיהיה נעים להזכר ולהסתכל בה כעבר שנים.
אני מצרפת עוד תמונות להנאתכן
תודה לעינב שדאגה לצלם ולשלוח לי.
יש לי בעיה עם הצילומים, אני מכינה כל כך הרבה דברים, והמון פעמים שוכחת לצלם.

לברית הגענו לסדר את האולם בסוף האירוע...
ביתי הקטנה החביאה לי את המפתח של האוטו, ושעות הסתובבתי סביב עצמי, בעודי הופכת כל חלקה טובה בבית בחיפוש אחר המפתח.  הקטנטנה שכחה היכן שמה את המפתחות, אפילו במקרר חיפשתי, מאמינים?

בסופו של דבר, אחותה הגדולה מצאה במקרה את המפתחות על מדף הספרים, ולא סתם (!) ממש בין שני ספרים. בחיים לא הייתי חושבת לחפש שם!

אבל למרות האיחור, היה לי חשוב להגיע ולאחל מזל טוב!
המון מזל טוב לעוז ועינב מחלבני היקרים לנו מאוד!
מי יתן ותזכו לגדל את יהב (ואחיותיו) באושר ובשמחה!





5 תגובות:

  1. לימורוש, איזו מתנה מקסימה! אהבתי

    השבמחק
  2. לימור יקירתינו!קודם כל כבוד הוא לנו שזכינו בחהרה מגהימה וכשרונית כמוך!ואין כמו למצוא אלבום ככ מיוחד בין כל הבגדים והחליפות שבדכ מקבלים-לפתוח ולגלוצ מתנה כזוו מיוחדת!!!תודה ענקית על תיעוד מה קרה ביום בו נולד יהב שלנו זה הינו רעיון מקסיםר ולא רגיל שכמותו איתי מעודי!!

    השבמחק
  3. ממש מתוק! מתנה יפה להורים טריים

    השבמחק
  4. שלא לדבר על ההתלהבות וההתרגשות של כ-ל מי שראה את האלבום! כולם ללא יוצא מן הכלל פשוט התמוגגו מהרעיון והכישרון המדהים!ארצה להזמין כמתנה לכשאצטרך!

    השבמחק
  5. כל כך יפה, מתוק ומקסים! השילוב של הדפים, הקישוטונים, הרעיון וכמובן התוצאה הסופית המקסימה והמיוחדת!!

    השבמחק

אהבתם?
אשמח לקרוא תגובות!