יום חמישי, 5 בינואר 2012

אלבום אורחים מעוצב לבת-מצווה בשעתיים, משימה אפשרית או הזויה?

לאמא שלי יש חברה שלצערנו איבדה ילד בן -3 ממחלה קשה.
החודש המשפחה חוגגת את בת המצווה של הילדה ואת האזכרה. מיותר לספר כמה כואב וקשה הדבר.
אמא שלי שאלה אם אסכים להתנדב לסייע כדי לשמח את הילדה, שמטבע הדברים המסיבה תהיה מצומצמת ופשוטה.
כמובן שהסכמתי בשמחה!
עמדו לרשותי שעתיים (!!!)  כדי להכין אלבום אורחים מעוצב.
עשרים דקות התבוננתי באלבום הפשוט שהיה מונח על השולחן ולא ממש ידעתי איך מתחילים?
אני שונאת להיות בלחץ. אני גרועה במצבי לחץ.
אבל כשהניירות החלו לצאת מהמגרות, ומדבקות, קישוטים ואלמנטים החלו להערם על השולחן, ההשראה החלה לחזור אלי.
בסופו של דבר, הייתי מאוד מרוצה מהתוצאה.
(ברור שלו היה לי יותר זמן, הייתי עושה דברים אחרים...)


את הפרח החיצוני הכנתי מסרט אורגנזה ורוד מכווץ, ושמתי מעליו פרח ואלמנט מנצנץ...
על המסגרת הפנימית הדבקתי נייר,  עשיתי מסגרת בעזרת דיו דיסטרס והדבקתי אבנים


את דפי הכתיבה השארתי נקיים ככל הניתן, בעיצוב ממש מינימלי.







3 תגובות:

  1. איזה חסד גדול! כל הכבוד

    השבמחק
  2. אוי. עצוב מאוד

    השבמחק
  3. לימורוש את פשוט מדהימה!! קודם כל המחשבה לשמח ילדה בכזה מצב, ושנית, להניח את חוסר הזמן בפינה ולשבת ליצור, ואחרון חביב, האלבום מ-ה-מ-ם! פשוט מקסים! צריך להיות אלופה כמוך כדי לחשוב (ורק המחשבה והתכנון שורפים את רוב הזמן...) להכין ולבצע כזה דבר בשעתיים!!

    השבמחק

אהבתם?
אשמח לקרוא תגובות!